Blogger Backgrounds



Pengikut setia

Monday, November 22, 2010

17 hb 2010

SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA... =)

p/s:aku balik ke kg pada pg raya dalam pukul lima pagi..agak mengntuk pada waktu itu..dan saudara aku ikut ..
memakai pakaian yg amt simple.dan spttnya pkai bju kurung dan aku pkai biasa jer.agak tak senonoh..huhu gile pakai bju kurung pg2 buto nie..aku singgah di rumah mak long aku.makan2 dan bertolak ke rumah atuk aku.smpai pkul 2 lebeyh.lau tak silap la.perghh,rindu2..lme tak balikk.ank sdra2 yg brtmbh2.wahh ,meriah rumah atuk aku tahu..??tugang terbalik umah atuk aku.dan aku mlyan kerenah dak2 kecik.dan aku mmg pnyabar la jugak.aisyehh.sume mkin mmbesar..tak da ape berlaku di hari pertama di kg .

PENGORBANAN AKU :sanggup dimarahi..(macam2 la pngrbanan aku)

asya

No comments:

Post a Comment