Blogger Backgrounds



Pengikut setia

Tuesday, April 26, 2011

photoshoot :)

salam to semua. petang td waktu dah nak tutup2 mata nie dapat sms . dalam hati aipp sape pulak yg antar nie ? rupe2nye kawan baik saya. ingtkan sape la.
zaza: weyh wat ape , kat ne
saya:kat rumah
zaza:free ke?
saya:memang free sepanjang hari
zaza:jom photoshoot kat bgnan lama kat bayu 2
*dekat dgn rumah dan boleh fkir utk 1 saat , ouh dye ade kamera baru. dgn nada yg agak teruja + kemlasan .
saya: sape je yg ada?
zaza: x da sape kite dua je nak ?
saya:okey aku temankan kau
zaza:kau jadi model
*blurp~blurp bkn nak tunjuk , tapi fikir sedemikian
saya:saya cuba
zaza:haha , okey dah smpai aku text

#dengan segeranya , aku segera bersiap , cara cm nak g kl. aduii cuak gakk kan. tapi photoshoot x kan sakai je an.ermm lame gak ku tunggu , then dye text dah smpai. aku pon g jemput dye . ewahh cm vvip kan. then dye tunjuk kamera LOMO nye depan aku.dah setting semua dye pown snap snap . aku pown try gak la kan.
muka bosan tggu kawan . hee tahu dan hodoh bukan ?

*p/s : thank you zaza , heee dah ade gmbar bgthu taww, ilysm <3

asya

No comments:

Post a Comment