Blogger Backgrounds



Pengikut setia

Sunday, June 5, 2011

Raya Raya Raya :)

Salam dan hye2 semua.
Tetibe ada pic kan. Actually *wahh speaking pulak dah kan.Ok berkaitan dengan tajuk , pic di atas adala keexcited untuk membeli kain untuk baju raya tahun ini.
Wahh puasa belum apatah lagi raya kan kan.Senang beli awal tak yah nanti bulan pose rebut-rebut nak pergi beli kan3.Pusing jugak bijik mata nanti dah la puasa , mencari lagii kan.
Dalam pukul 2 , bertolak dan sampai2 terus ke NAGOYA TEXTILES. Wahh ! Lagipon bawak opah kan untuk jalan-jalan. *hehe. Rambang mata tawwwww kat sana ! Sampai adik saya dah dapat dulu.
Uittt. tak leh jadi nie kan.Saya pown cari mencari akhirnya dapat jugakk.Mak saya pown sama.
HUHUHU. Semangat nak raya tahun nie.Saya 2 pasang ; 1 kain cotton , 1 sama dengan adik saya purple dia oren2 merah gituu! wahh HOT ! *perlu ke ? ;0 mak sepasang , adik 2 pasang opah saya sepasang jugak.
Dah bayar semua kain2 tuh , balikk la kann. HUJAN plak time tuh.aduiii.tak ape laa. Sementara tu singgah utk minum2,kering tekak nie.
Balikk je , sembahyang semua. amikk semua tengok kain masing2.Keterujaan terselah disitu.
huhu. k papai. hanya nak bagitahu jer.

asya

No comments:

Post a Comment