Blogger Backgrounds



Pengikut setia

Saturday, January 15, 2011

27.11.2010

lalala ~ hari sebelum aku nak pergi study kan.. k aku n family dan anty family.. kuar g makan.. aku belanja.. so aku excited.. lama x pergi lagipun aku dah janji ngn family anty aku.. so mesti tunaikan la kan.. x baikk.. huhu.. *bab2 agama jgn main2 k.. okey la 2 keta pas to aku n fmily sampai dulu.. sebaik ade tmpat coz penuhh.. huisshhh.. mlm minggu kan..

TEMPAT:KENNY ROGERS,LEISURE MALL
TARIKH:27.11.2010
PENAJA:AIN RASHID

okeyy x leh cite lebih2.. so masing2 pening nak mkn ape.. sbb kat situ mmg sedap sgt.. dari kecik mmg mak dah biase bwak g sini..so x kesah sgt.. cume pmilihan menu tiuu..
satu lagi yg aku takut mkn guna garfu pisau..ouhh tidakk cm ne nk gune kann..
sume order mmg menu terbaikk wokkk ! !
pas to balikk.. sume dah knyg
*smpat g farmasi gggrrrrr

dan aku pown sampai trus tido.. ZzZzZz wat peta yg terbesar

lovely,
asya


No comments:

Post a Comment