Blogger Backgrounds



Pengikut setia

Saturday, January 15, 2011

28.11.2010

tiba la kemuncak nya.. hari nak pegi POli.. haha.. teruja takut gementar.. sah2 aku sejuk giler.. nak beku je.. x tahan tgk muka org lain.. aku ngn wajah serius pergi mendaftarkan diri.. dan bilik ku V6-310.. atas sklai.. waw waw ! ! mmg dari dulu aku asik2 dapat ats..x thu la ape nak terjadi kn..redha je la .. so aku dapat roomate.. nama nye NEESA KAMAL.. pnggilan.. ade nama penuhh.. dia mmg klakar..spnjg berjalannye msk aku ngn dye n group lain.. slg satu bilik je.. yg x tahan akhir2 nak msk dapat geng latahh.. aku gelak je la.. malas nak cucukk..pening tgk dorg nie.ade yg latah sampai leh pukul org Ikwan izzah izhar.. adess.. dak kuala,ashikin saad n syira azis.. yg sorg bunyi mcm nie.,. ape2 dorg the best la kann..

*msk yg mmnatkan smpai baju pun x smpat basuh..

lovely,

asya

No comments:

Post a Comment