Blogger Backgrounds



Pengikut setia

Tuesday, May 3, 2011

30 april 2011


salam semua , hallo2 everybody ., nak cakap2 nie hari sabtu saya jejalan dgn adeq saya ke pesta buku antarabngsa , awwchaa !! lame x pergi kan, sebaik la adeq balik , senang sikit kerja nak pergi , so dye dan kawan dye sekali , saya pown follow la. sorry x amik port sgt nak talk2 nie, ntah la . sebab kemalasan diri nak borak kan , just senyum2 jawab sepatah dua kata, ewahh ! mcm artis jap kan. so pergi la naik train dan smpaii , makk aihh ramai nye org . mcm kat atas nie , ayoyo dasat sesangat ! ishh tension gak , then jejelan menuju ke destinasi , ouhh tidakk !! selendang ku wat hal lakk , aduii geramm tahu takkk !! saya tension je dgn segera ke toilet bersamna adeq, adehh toilet lak penuh cm da pesta lam tuh kan.x pe2. sabar ain2 sabar. akhirnye selesai jugakk , so jejalan dan berpecah dgn kawan2 adeq. biarlahh. so adeq jumpe buku yg dye nak termasukk lah saya. then g makan kat mall pas tuh balikk.

p/s : ringkaskan . uhuhu.

asya

No comments:

Post a Comment