Blogger Backgrounds



Pengikut setia

Sunday, May 22, 2011

EHH ! Lembu tu senyum kat saya la. JATUH HATI .

Salam semua dan hye2 allz.

hehe seperti entry di atas, nak bercerite sedikit, ye la pagi tadi breakfast dgn my family. so happy2 ! saya makan 2 TOSEI okey ! Kekenyangan berlaku di situ. then my mom cakap lauk utk rumah sudah habis. so dad cakap okey pergi CHOW KIT terus. saya ikut je kan.Sampai di sana . seperti maklum confirm2 lah ramai org di sana kan.Bersesak lah katakan. Just follow je mom n dad.Dalam bersesak kat dalam pasar tuh , tetibe saya terpaling OUH TIDAKKK !! LEMBU TUH SENYUM KAT SAYA LAA. Saya tersengeh sambil pnggil my mom suh tgk. Then my mom cakap , Lembu tu senyum kat ain laa. Ketawa saya sendirian. ape la peniaga tuh letak kepala lembu sebijik atas tempat niaga bersama gigi-gigi yang perlu digosok2.ape laa. tak pasal mak saya ckp mcm tuh. Nape x letak seekor terus kat situ? aduyaii beragak2 lah. uhh sebaik tak tersentuh. grrrr~

*Terkenang peristiwa yg berlaku ketika kecil.
Agak kelakar rasenye bile dikenangkan semula.

p/s : SAYA tak makan daging.

asya

No comments:

Post a Comment