Blogger Backgrounds



Pengikut setia

Friday, May 20, 2011

MEREKA | Neesa Kamal & Fairus Abu Bakar

Salam all dan hye2 semua warga blog.

Saya nak bercerita nie. ye la nak tahu si roomate saya neesa kamal buat entry pasal saya. cik fairus abu bakar pown sama. adui. saya ape lagi mesti nak wat jugak kan. kerinduan nie.

KLIK SINI---------> entry dari neesa kamal
KLIK SINI---------> entry dari cik fairus abu bakar

AWESOME ! MEREKA MMG TERHEBAT !ILYSM <3
THANX A LOT .

Okey penceritaan saya bermula begini.
Al kisahh di sebuah hostel.
permulaan , hehe . saya mula2 x bape dgn fairus abu bakar. ye la x knal maka x cinta kan.si roomate saya ,NEESA KAMAL selalu ke sana . saya nie segan sikit la terutama dgn org x bape kan.
ONE day, saya datang berborak. mula2 segan tapi dah okey. akhirnye kami rapat. mcm adeq beradeq dah. ape2 saya akan berkongsi dgn neesa sama dgn cik fairus.

Lastly , thnx a lot kawan-kawan.miss u all so much much.

asya



No comments:

Post a Comment