Blogger Backgrounds



Pengikut setia

Sunday, February 20, 2011

cuba berdiri di atas kaki sendiri

okey frens faham2 je la tajuk entry kali ini.sebelum tu salam kepada semua. maaf lama x taip2 untuk blog atas kesibukan yang melanda.huhu.busy dgn program.faham2 je la kan. duk poly nie mcm2 pgram nye.
okey2 berbalik untuk tajuk nie.tak tahu nak mula dari mana , tapi terima la seadanya tak perlulah nak meniru gaya org , percakapan tu (boleh trima la) tapi masing2 ada style masing2 kan. aku cerite nie bkn brdasarkan ape yg aku rasa , kawan aku la. kawan dye tiru bulat2 . apa korang rasa waktu tuh .? mesti geram kan. org kan x pernah fikir tentang perasaaan kita mmg mcm tuh la.
okey friends aku nak bagi tips nak perli org tuh supaya berubah :

1.update status (FB) sambil memerli beliau
2.send message
3.slow talk , cakap dgn beliau
4.lau masih x berubah berdoa la kepadanya.

*cuba la ye , maaf saya x professional tapi ikut cara saya sahaja.

lovely,

asya

No comments:

Post a Comment