Blogger Backgrounds



Pengikut setia

Wednesday, February 2, 2011

DINNER

ok tadi aku n family aku kuar g mkn pas smbhyg isyak.. so siap ala kadar je.. sbb aku suka simple.sambil tuu kat tmpat tuh ade pasar malam.. tringt dulu2 selalu aku rajin ikut mak aku g sna.. ye la bosan duk umahh.. pak cikk yg jual kek dulu pun ada lg.. aw aw ! sedap taw kek nye.. aku suka2.. pakk cikk saya like 1000000000x..pas tuh tgk budak2 kn.. trkng zaman sekolah dulu.. nak HOT .? x yah la.. lupakan.. jadi diri sendiri lagi bagus.. huhu.. ceewahh suka hati je nasihakan org kann.. diri sndri pon masih awal.. grrr~ okey dah smpai kat kedaii.. wahh ramainya customer.. aku pun order dgn fmily aku kn kn.. alkisahh lamenye tggu tapi dah dapat mkn trus mkn... wahh sedap ohh.. like giler2.. abg aku siap tmbh lagii.. hehe ;) sory dah bgthu org abg.
ok mkn n balikk laa..
waa ngntukk.. selamat malam..

lovely,

asya

No comments:

Post a Comment