Blogger Backgrounds



Pengikut setia

Wednesday, February 2, 2011

februari

tarikh yg aku akn ingt la .. mngkin cakap hari kekasih kan.. ouh bukan ! !
aku x raikan pon dan HARAM. FULL STOP..
okey sempena bulan 2 nie, aku nak bgthu yg bln 2 nie bufday yg tersayang. dan 2 bulan n setengah jugak de kat tmpat study aku.hehe..
okey2 relex2.. yg tersayang tuh off course la yg org yg syg kite.11.2.2011
wahh awalnya sambut kan.. awak mkin tua.ye2 saya tggu trikh nie dan saya ade hadiah special untuk awak.. mngkin x bnilai tapi ikhlas dari saya.cukup la nama nya A bkn name sebenar.ok cukup.x perlu lebeyh2. x suka bgthu kat org. malu la.. heehe
dan jugak bufday kawan aku pika , 14.2.2011.ok kawan kau semakin tua dan matang.
bye2. p/s: khlngn idea dahh..

lovely,

asya

No comments:

Post a Comment