Blogger Backgrounds



Pengikut setia

Wednesday, February 2, 2011

mesti..

mesti korg cm bngng tgk aku nye bckground like a kid.. ye2 aku teringt zaman kanak2 kowt. techer yg ok n grng ,kne rotann.. *aku dak jahat waktu sekolah.
p/s : soryy mama.. hehe anak mama degil sampai skg kn kn.. hehe
dad, saya tahu saya sayamg anda dan mama..
sory ye kwan2 kerana saya sukarkan anda untuk membaca.. hmm ? *layakke post saya dibaca?
x thu , terpulang sapa yg singgah di blog saya ini.. saya cuba menjadi diri sendiri semasa menaip bkn menulis ye.. =)
aku x kisah , janji aku dapat luahkan ape yg aku rase. dan akuu mmg respect la kat semua blogger2 yg kat luar , krana kamu inspirasiku.. cm ape je kn..mesti cakap poyo..

ok2, sebelum aku merepek , aku stop dulu laa..
t aku upload ye kwan2..

lovely,

asya

No comments:

Post a Comment