Blogger Backgrounds



Pengikut setia

Wednesday, February 2, 2011

mimpi

aku x pham la ngn diri aku nie kan.. asik2 MALAS .. kot ye cuti seminggu..mane tak nye.. relax je.tapi aku wat jugak malas2 pon.x la aku abaikan tentang pelajaran ini langsung.*cam skema je cakap. k la x pe ignore kan la ye.tadi kul 12 aku wat akaun.ok smngt wat nie.terhenti lak jap sbb aku nk mkan.ok pas tuu smbng dann ...ZzZzZzZz..
aduii mne x ngntuk ye la.x cukup tido sejak dua menjak nie.so tido aku tergnggu..
tido2 sambil2 msg yg trsyg.. dann tertido sampai aku tsdar dah kul 3.30.. woittt..
aku x zohor lg.. mrah yg tsyg t sbb aku x solatt..
sorry dear,, hehe.. dan aku solatt.. pas to masak maggi sambil tonton tv.ok dye nk tido.aku kejutkan dye tadi..dgn suara ngntuknye.. BGN2 .. dah asar laa.
biasenye dialah kejutkan aku wktu subuh tahuu.. tepat 6 lbih , zezezeez fon aku berbunyi..SO aku paham la dye tefon..
ok mlas nk cite pnjng lagii..
p/s:mcm2 aku mimpi mase tidur.. errrr~

lovely,

asya

No comments:

Post a Comment